


Nelíbí se vám zakoupený produkt? Je něco v nepořádku? Nevadí. Vraťte nám jej zdarma i bez udání důvodu (každý důvod nám ale pomůže se zlepšit pro příště). Na rozmyšlenou máte celých 14 dnů.
Vrácení přes výdejnu (zdarma)
Zakoupené zboží nám přinesete spolu s fakturou na naší výdejnu Děčín, Oblouková 579/1 a o zbytek se postaráme my.
Vrácení přes Zásilkovnu (zdarma)
- Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík.
- Do balíčku vložíte vyplněný vratkový formulář.
- Nahlásíte unikátní kód 99157954 zpětné zásilky při podání na jednom z podacích míst Zásilkovna.
- Nejbližší Zásilkovnu s podacím místem najdete na www.zasilkovna.cz/pobocky.
- Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá zákazníkovi potvrzení o převzetí zásilky.
- Nic neplatíte.
Vrácení poštou
Pokud vám nevyhovuje poloha naší výdejny ani poloha poboček Zásilkovna.cz, můžete balíček poslat přímo do našeho skladu v Děčín, Oblouková 579/1 (na vlastní náklady) společně s přiloženým VRATKOVÝM FORMULÁŘEM (formulář jste obdrželi v zásilce).
Reklamace
Něco není v pořádku? To nás velmi mrzí, ale vše napravíme – ozvěte se nám na +420 773199735 nebo vybersito@email.cz a společně to vyřešíme. Reklamované produkty spolu s dokladem a reklamačním formulářem přineste na naší výdejnu nebo pošlete doporučeně na naši adresu: